Vážení zákazníci, vzhledem k aktuální situaci spojené s šířením viru COVID-19 jsme nuceni omezit provoz našeho obchodu. S účinností od soboty 14. 3. vyřizujeme pouze objednávky s doručením na adresu prostřednictvím přepravce PPL. Osobní odběr v naší prodejně ani ve výdejnách Zásilkovna není dočasně dostupný. Jakmile to bude možné, plný provoz obnovíme. Děkujeme za pochopení, tým Susi.cz.

Reklamace zboží / Žádost k vyřízení

Reklamace

V případě mechanického poškození zásilky zboží nepřebírejte a výtku vepište do přepravního listu. Došlo-li ke zjištění problému až po podepsání přepravního listu, neprodleně kontaktujte přepravní společnost a sepište škodní protokol. Je na vyjádření přepravce zda reklamaci uzná, či nikoliv.

Podrobné informace o reklamování najdete v obchodních podmínkách.

Odstoupení od smlouvy v PDF (v XLS)

Reklamace - nefunkční výrobek

Reklamace - při rozbalení zjištěno poškození výrobku

Reklamace - dodán jiný počet kusů než bylo objednáno

Reklamace - dodán jiný produkt než byl objednaný

Reklamační formulář - pro nahlášení reklamace:

*Vaše jméno
* Číslo faktury / objednávky
Telefon
* Email:
Výrobní číslo zboží
* Popis závady
 
Nakupka.cz - Zahrada, Dílna, Bílé elektro, Audio - Video, Autodoplňky, Japonské zboží
  •  
Nákupní košík
je zatím prázdný